Home / Klantenservice

Klantenservice

Vragen?

Heeft u vragen dan kunt u ons altijd bereiken via:

E-mail: klantenservice@gokickit.nl

U kunt ook terecht op onze pagina “Vragen & Antwoorden” waar we antwoord geven op de meest gestelde vragen.

Onze gegevens:

Go kick it

Amersfoort

KvK: 63044056

BTW nummer: NL0043397121

Terugsturen?

Is het product toch niet wat u ervan verwachtte? Geen probleem: stuur dan het product binnen twee weken aan ons terug. Neem altijd eerst contact met ons op via klantenservice@gokickit.nl.

Het product dient in ongebruikte staat en in de orginele verpakking, inclusief alle eventuele toebehoren, te worden geretourneerd.

Om terugbetaling te bespoedigen vragen we u het ingevulde retourformulier (hier beschikbaar) en (een kopie) van de orderbevestiging mee te sturen.

U krijgt dan uw geld zo snel mogelijk, uiterlijk binnen twee weken, terug. Alleen de kosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening.

Stuur het product met retourformulier, orderbevestiging, ongebruikt en in de orginele verpakking naar:

Klantenservice Gokickit.nl

Amersfoort

Download hier het retourformulier

Betalen

Betalen op Gokickit.nl is veilig en makkelijk en bestaat uit drie stappen. Pas bij de laatste stap, stap 3, zal de betaling daadwerkelijk plaatsvinden.

Stap 1

Nadat u een product heeft gekozen wordt het in het winkelwagentje geplaatst. Als u wilt bestellen klikt u op het icoontje van het winkelwagentje.

Stap 2

Een overzicht van de producten die u wenst te bestellen, hoeveel het er zijn en wat het precies gaat kosten wordt zichtbaar. U kunt op dit scherm uw bestelling eventueel aanpassen. Als alles klopt, klik dan op ‘doorgaan naar afrekenen’.

Stap 3

Nu komt u op een scherm waar naar uw gegevens wordt gevraagd. Eventueel kunt u aangeven dat het factuuradres een ander adres is dan het verzendadres. We hebben deze gegevens nodig om uw bestelling in orde te kunnen maken; uw gegevens worden nergens anders voor gebruikt.

Ook dient u op dit scherm aan te geven hoe u wenst te betalen. Dit kan met uw eigen bank via iDeal, met PayPal of met een bankoverschrijving.

Tot slot dient u op deze pagina aan te geven dat u akkoord bent met de algemene voorwaarden. Deze kunt u nalezen door onderaan de pagina te klikken op “Algemene Voorwaarden”

Klikt u op “Bestelling plaatsen” dan doet u daadwerkelijk de bestelling. U ziet hiervan een bevestiging op het scherm en ook ontvangt u hiervan een e-mail.

Betaling

Uw betaling vindt beveiligd en versleuteld plaats bij de betalingsinstantie (via iDeal, PayPal of uw eigen bank).

Privacy en cookies

Wij respecteren uw privacy

Wanneer u onze website bezoekt verzamelen we verschillende gegevens voor verschillende doeleinden.

Bestelling

De gegevens die we van u vragen bij het plaatsen van een bestelling worden uitsluitend gebruikt om die bestelling correct te verwerken.

Een eigen account

Een account aanmaken is niet nodig voor het plaatsen van een bestelling. Kiest u ervoor om dit wel te doen dan vergemakkelijkt dit het bestellen bij een volgend bezoek. Bij het aanmaken van een account worden uw gegevens gekoppeld aan een accountnaam en een wachtwoord.

Nieuwsbrief

Ook kunt u zich aanmelden voor een nieuwsbrief. U ontvangt dan op gezette tijden het laatste nieuws over Gokickit.nl. Op elk gewenst moment kunt u zich weer afmelden voor deze nieuwsbrief.

Betaling

Uw betaling vindt beveiligd en versleuteld plaats bij de betalingsinstantie (via iDeal, PayPal of uw eigen bank). Onze site geeft alleen het bestelbedrag en de door u gewenste wijze van betalen aan de betalingsinstantie door. Uw bankgegevens zijn niet bij ons opgeslagen.

Cookies

Gokickit.nl maakt gebruik van cookies. U kunt in uw browserinstelingen aangeven of u de cookies wilt accepteren.

De cookies helpen ons uw gedrag op onze website te analyseren en zo onze dienstverlening aan u verder te optimaliseren.

De cookies gebruiken we ook om de inhoud en presentatie van de website op uw specifieke browser af te stemmen.

Nadrukkelijk gebruiken wij de cookies niet om persoonlijke gegevens van u op te slaan.

De gegevens

Wij geven of verkopen uw gegevens niet aan derden.

Op elk gewenst moment kunt u navraag bij ons doen over welke gegevens wij van u hebben. Mocht u daar wijzigingen in aan willen brengen dan horen wij dat graag van u.

Neem daarvoor contact met ons op via: klantenservice@gokickit.nl

 

Klachten

We verwachten het niet, maar het kan natuurlijk een keer voor komen dat u een klacht heeft. Laat ons dit dan meteen weten, dan kijken we of en hoe we u kunnen helpen.

Stuur een mailtje naar klantenservice@gokickit.nl en omschrijf daarin duidelijk uw klacht. Wij zullen uw e-mail bevestigen en binnen twee weken inhoudelijk reageren. Uiteraard zoeken we naar een goede oplossing.

Op al onze producten heeft u standaard twee jaar garantie, mits het product normaal is gebruikt.